referenties van klanten
Els kwam begin 2021 voor een complex karwei bij het RHCe werken. Dat was een waagstuk voor beide partijen omdat zij geen ervaring met gemeentelijke informatievoorziening had. Els was erg geïnteresseerd/nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. Ze heeft in 1 weekend, zonder enige vorm van voorkennis, het hoofdstuk over het e-Depot herschreven, dat meteen is overgenomen.
Zij heeft ook twee pilotprojecten gestart, te weten de uitbreiding van functionaliteiten van ons e-Depot (ruimtelijke plannen en videotulen), en de opzet van een geheel nieuw zaaksysteem, waarbij ze de rol als projectleider ferm oppakte. Ze doet dat op haar eigen manier, maar je kunt op haar werk vertrouwen.
Els heeft behoefte om structuur aan te brengen; zo houdt zij niet van ondoelmatigheid. Ze doorziet processen snel maar houdt oog voor menselijke verhoudingen. Wij zeiden: geen doorsnee ICT-er wat dat betreft, en that’s a compliment.
Wat niet van belang is ontbloot is dat je haar snel gaat kennen als een zonnetje in huis, of het nu live is of via MS Teams. Prettig mens om mee samen te werken, op vorm en inhoud.
Els zorgt voor resultaat. Haar opdrachtgevers adviseert ze over een duidelijke koers en houdt deze vervolgens vast. Ze praat daarbij zowel de taal van de Business als van ICT. Met haar natuurlijke talent voor organiseren zorgt ze ervoor dat resultaten worden behaald. Bij de OMWB heeft ze dit ingezet om in korte tijd een dataplatform neer te zetten en nog belangrijker, continue doorontwikkeling van dit dataplatform binnen de staande organisatie te borgen.
Ze heeft altijd veel aandacht voor het team waar ze mee werkt, haar doel is om de organisatie te laten groeien. Haar grote kennis op het gebied van business intelligence, datamanagement en haar ruime ervaring als scrum master brengt ze dan ook graag over naar de organisatie. Met Els is een vrolijk persoon binnengehaald waar het zeer prettig mee werken is.
Els heeft ruim anderhalf jaar gewerkt aan verbetering van de efficiency en effectiviteit van processen. De oplossing die Els heeft helpen neerzetten helpt de organisatie om duurzaam grip te houden op belangrijk risico’s. Misschien nog wel belangrijker is de implementatie van een gedigitaliseerde leer cyclus. Die is generiek toepasbaar voor allerlei processen en helpt de organisatie haar processen continu te verbeteren.
De oplossing dient nu als blauwdruk voor andere voor verbetering vatbare processen. De gebruikers waarderen die met 5 sterren en de gerealiseerde verbetering is aanzienlijk en duurzaam. De credits voor deze verbetering gaan voor een heel groot deel naar Els.
Els had de lead over het ontwerp en de implementatie van deze oplossing. Ze moest met veel partijen schakelen, informatie boven water krijgen, helpen met beantwoorden van vragen van ontwikkelaars en schakelen met de eindgebruikers over hoe ze de oplossing geïmplementeerd wilden zien. Els werkt hierbij altijd professioneel en efficiënt en ze is hierbij ook iemand die verbindt en uitstekend communiceert. Iemand die met een altijd zonnig humeur mensen voor zich weet te winnen, maar ook bereid is extra stappen te zetten om haar doelen te halen. Een echte doorzetter en initiatiefnemer, iemand die je haar gang kunt laten gaan en aan een half woord genoeg heeft.
Zoek je een hardwerkende zelfstandige professional die zich als een vis in het water voelt bij uitdagingen op het snijvlak van IT en business dan heb je aan Els iemand die de kans op succes maximaliseert!
You are one of the best client I have worked with. You are always there whenever we have any doubts in the requirement. You work with us at our workplace also which is good. Plus you understand the technical side of the solution as well.
Els heeft een vrij unieke combinatie van talenten: inhoudelijk sterk met cijfers en analyses, nauwkeurig én erg fijn om mee te schakelen: altijd bereidwillig en in begrijpelijke / overzichtelijke taal.
Els heeft als Datamanagement Consultant/ Marketing Campaigner doelgroepanalyses uitgevoerd en de resultaten daarvan gebruikt om klantbenaderingen te ontwikkelen en verbeteren. Door het omzetten van klantinzichten in relevante en tijdige klantinteracties heeft Els bijgedragen aan een hogere klanttevredenheid en conversie.
Door Els’ doortastendheid en kennis van zaken heeft ze extra inzichten en resultaten opgeleverd, die ervoor hebben gezorgd dat het marketingteam meer impact heeft gehad en dat ook haar directe collega’s efficiënter zijn gaan werken.
Els had de juiste ervaring op het gebied van data analyses en marketing. Daarnaast was haar sprankelende persoonlijkheid en motivatie een extra reden om haar in te zetten voor de klus.